سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات دفاع مقدس (جبهه و جنگ)،کرامات شهدا
درباره ما
خلیل رنجبر[18]

این وبلاگ در جهت ابراز ارادت به شهیدان هشت سال دفاع مقدس طراحی و سعی در ارائه مطالب ناب و مستند را دارد . امیدوارم که راضی باشید و از نظرات سازنده تان این حقیر را بهره مند گردانید. در ضمن این وبلاگ در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و در سایت پیوندها جزو سایت های مفید قرار گرفته است. peyvandha.ir/1-5.htm

ویرایش
جستجو


وصیت شهدا
وصیت شهدا
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ابر برچسب ها

از فرماندهی لشکر،حکم فرماندهی تیپ را برایش آورده بودند. سریع با فرمانده لشکر تماس گرفت و گفت: من باید فکر کنم.همین طوری که نمی شود! فردا که دوباره آمدند، حاجی به حکم فرماندهی تیپ، جواب مثبت را داد. من که از این قضیه تعجب کرده بودم، به حاجی گفتم: چرا همان دیروز جواب مثبت ندادید؟ حاجی هم گفت: دیروز در آن حالت نمی توانستم فکر کنم و تصمیم بگیرم.راستش رفتم و باخودم فکر کردم، امروز که مرا به فرماندهی تیپ منصوب کردند، اگر چند روز دیگر بخواهند این مسئولیت را از من بگیرند و بگویند: «از این پس باید به عنوان یک رزمنده ساده در جبهه خدمت کنی»، من چه عکس العملی نشان خواهم داد؟ اگر ناراحت و غمگین شوم، پس معلوم می شود برای رضای خدا این مسئولیت را قبول نکرده‏ام. ولی اگر برایم فرقی نداشت، مشخص می‏شود که این مسئولیت را برای رضای خدا و به دور از هوای نفس قبول کرده‏ام و فرقی ندارد که در کجا خدمت کنم. چون دیدم اگر بخواهند مسئولیت فرماندهی تیپ را از من بگیرند، برایم فرقی ندارد، لذا قبول کردم.

سردار شهید حاج حسین بصیر

منبع : پا به پای باران، ص58




برچسب ها : یاد و خاطره شهدا  ,


      
پنج شنبه 93/11/23 10:18 ع

ای امام تا لحظه ای که خون در رگ های ما جوانان پاک اسلام وجود دارد لحظه ای نمی گذاریم که خط پیامبر گونه تو که به خط انبیاء و اولیاء وصل است به انحراف کشیده شود. 

 سردار شهید محمد جهان آرا

==========================

سپاس یی ‌کران مهربان خدای خالق را که شناخت معرفت خویش را به من آموخت، سپس عشق به راه خود را در دلم نشانید.

 روحانی شهید مهدی آخوندبان

==========================

هیچ شنیده ای که مرغی اسیر، قفس را هم بر دارد و با خود ببرد؟

شهید سیدمرتضی آوینی

==========================

ما از مرگ نمیهراسیم، اما میترسیم که بعد از ما، ایمان را سر ببرند.

شهید مهدی رجب بیگی

==========================مکه برای شما، فکه برای من! بالی نمی خواهم، این پوتین های کهنه هم می توانند مرا به آسمان ببرند.

شهید سید مرتضی آوینی

==========================

بارالها!ما را یاری فرما از طریق خدمت های بزرگ به آئین پاکت و به بندگانت صفحات عمر خود را با خطوط زرینی که نمایانگر رضای توست رقم زنیم و سرانجام به فیض شهادت در راه تو نائل گردیم ودر آغوش رحمتت جای گیریم.

طلبه شهیدمجتبی آدینه وند

==========================

مادر! هر موقع به یاد فرزندت می‌افتی به یاد فرزندانی باش که بدن پاره پاره آنها را مادرشان ندیده که توسط مزدوران چپ و راست در زیر رگبار گلوله‌های دژخیمان شرق و غرب به شهادت رسیدند

شهید آیت الله آب در جگر

==========================

باید بدانیم که سه چیز انسان را بهشتی و جهنمی‌ می‌کند:تفکر، سکوت، کلام.

جانباز شهید احمد بابکان

==========================

به دشمن بگویید که اگر پیکرم را صد پاره کنند ، اگر پاره های آن را هم بسوزانید و اگر خاکستر مرا به دریا بریزید در دل موج خروشان دریا صدایم را خواهید شنید که فریاد می زنم اسلام پیروز است ، ستمگر نابود.

شهید گمنام

==========================

دشمن به خیال خام خود می خواهد با فوت این نور را خاموش کند، ولی خدا از نوری که در ایران روشن شده حفاظت می کند.

شهید حمیدرضا غلامیان خالدآبادی




برچسب ها : پیام شهدا  ,